22/8/2013

Det blir inte alltid som man hade tänkte sig. Trodde att jag skulle bli klar med skolan den här veckan, men det visade sig att bokföringskursen va lite svårare och längre än vad jag hade tänkt.

Plus att skolan är stängd lör-mån på grund av Notting Hill carnival. Vilket betyder att det blir skola imorgon, plugg hemifrån lördag och söndag.
Lär inte bli så mycket på måndag eftersom att Lovisa och Fredrik kommer på söndag kväll. Och sen får jag helt enkelt göra provet på tisdag och online kursen i project management på onsdag.

Men jag får ju ändå tre helt lediga dagar innan jag beger mig hem till Sverige. Och då ska jag bara njuta av London livet och ledigheten, för man vet aldrig hur mycket jobb det kan bli när jag kommer hem igen.

Jätte förvirrande inlägg, men så kan det bli ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback