29/8/2013

Sorry för dålig uppdatering men har haft fullt upp senaste dagarna, nu är jag verkligen snart på väg hem. På lördag 11.30 lämnar jag lägenheten och kommer aldrig mer tillbaka, ganska sjuk känsla! Imorgon kommer städföretaget hit och jag har nästan packat ner hela mitt liv i en väska, känns så konstigt. Haft fullt upp idag med packning, städning, sprungit till banken, handlar städgrejer osv.

Och alldeles strax ska jag börja plugga, sista kursen och sen är jag helt klar i skolan, det är en online kurs som jag sagt tidigare, så kan göra provet hemma i Sverige om jag känner att jag inte är redo imorgon. Så det är skönt.
Föresten så har jag klarat alla kurser jag har gjort, 9 st. Det ända jag inte har fått svar på är såklart bokföringen som jag gjorde i tisdags, men det kändes hur bra som helst, och sen såklart den kursen jag gör nu! Men jag känner mig verkligen nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback