30/7/2013

Ligger i sängen och gör ingenting, nada. Vilket det just nu känns som att jag har gjort den senaste månaden. Alltså ingenting. Självfallet är det inte så, men det är vad jag känner just nu. Hemlängtan kommer krypandes med alldeles för stora steg, så det är nog därför.

Resan hem är ju bokad nu, och det får mig bara att vilja åka hem nu nu nu. Det betyder ju såklart att det inte är långt kvar nu. En månad för att vara ganska exakt, och jag är ju faktiskt väldigt upptagen tills dess så tror att tiden kommer gå ganska fort.
 
Ligger ju i väldigt mycket i skolan, och om en vecka kommer mamma hit. Sen är det mindre än två veckor till Fredrik och Lovisa kommer hit och då är det bara en vecka kvar till jag åker hem. Blev kanske lite krångligt det där, men 1 månad är vad som återstår av min vistelse i London helt enkelt.
 
Funderar mycket på vad jag egentligen ska göra när jag kommer hem, ska såklart börja jobba med det samma. Saknar verkligen att jobba! Klarar inte riktigt av att inte göra någonting, jag är verkligen inte en sån person. Ska hitta något kock jobb att börja med, under tiden jag tar reda på vad det finns för möjligheter för mig inom event branschen. Plus att jag antagligen ska börja jobba för pappa en dag i veckan, bokföring och sånadär kontorsgrejer. Det ska bli jätte roligt faktiskt.
 
Hur som så blev det här som vanligt ett inlägg med alldeles för mycket text, såndär som ingen egentligen orkar läsa. Men så får det helt enkelt vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback