6/9/2013

Helt allvarligt, jag har varit hemma i Sverige i en vecka nu, eller imorgon har jag det för att vara exakt. Men nedrans vad fort det går.

Har varit ganska mycket att stå i sen i lördags kväll, nästan träffat alla mina nära och kära, fått hem nästan alla flyttlådor till höjdgatan och packat upp kanske 1/3 del, klippt mig, handlat, jobbat på kungliga tennis hallen 4 dagar. Ja ni fattar grejen!

Har inte helt bestämt mig för om jag ska fortsätta blogga eller ej nu när jag är hemma, själva anledningen till att jag startade upp bloggen igen va ju för att jag åkte iväg. Men får se lite vad jag känner för!

Nu är jag hur som på väg hem från jobbet , och när jag kommer hem ska jag ta ett stort glas rödvin och helt enkelt andas ut. Sen kommer såklart Kajsa förbi, och senare antagligen Vickan och Aggan. Har inte träffat Agnes än så det ska bli otroligt mysigt!

Imorgon står bröllop på schemat och söndagen är än så länge oklar. Ha en grym helg allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback