9/9/2013

Nedrans vilken bra helg det har varit! I fredags kom Kajsa över när jag kom hem från jobbet, det blev lite för mycket vin för ovanlighetens skull och mycket snicksnackande, men trevligt hade vi. Lite senare drog vi över till Victor och Pelle varav vi senare tog taxi till aya. Kan väl säga att en kväll där va nog tillräckligt för den här sommaren. Men vi hade hur som helst trevligt. Runt två tiden traskade jag och Kajsa hem och somnade gott i min säng. Det är verkligen få människor jag sover så bra med som med henne.

I lördags va det bröllop på schemat, min faster gifte sig ute på stenstrand och det var en otroligt fin ceremoni i det strålande solskenet. Sen blev det fest på hembygdsgården, verkligen en lyckad kväll med god mat & dricka, fina & roliga tal och väldigt mycket skratt. Halv två gick bussen hem och jag, Amanda, Kajsa och Fredrik avslutade kvällen med lite mer vin hemma hos mig.

Sen va det då gårdagen, mådde väl sådär. Det blev hur som helst thaimat med mina kära vänner, och sen åkte jag ut till torö och hämtade sista flyttlasset. På kvällen blev jag äntligen klar med köket, men kan ju säga att det är mycket kvar att fixa.

Det var helt enkelt en otroligt lyckad helg, men nu är det måndag igen och jag sitter på bussen påväg till jobbet. Ganska så trött men det hör ju måndagen till. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback